APA Alıntı

Doyle, P., & Barış, G. (2004). Değer temelli pazarlama : şirketinizi büyütmek ve hissedar değeri yaratmak için pazarlama stratejileri =: Value-based marketing : marketing straegies for corparate growth and shareholder value (2.bs.). İstanbul: MediaCat.

Chicago Stili Alıntı

Doyle, Peter, and Gülfidan Barış. Değer Temelli Pazarlama : şirketinizi Büyütmek Ve Hissedar Değeri Yaratmak Için Pazarlama Stratejileri =: Value-based Marketing : Marketing Straegies for Corparate Growth and Shareholder Value. 2.bs. İstanbul: MediaCat, 2004.

MLA Alıntı

Doyle, Peter, and Gülfidan Barış. Değer Temelli Pazarlama : şirketinizi Büyütmek Ve Hissedar Değeri Yaratmak Için Pazarlama Stratejileri =: Value-based Marketing : Marketing Straegies for Corparate Growth and Shareholder Value. 2.bs. İstanbul: MediaCat, 2004.

Uyarı: Bu alıntı herzaman %100 doğru olmayabilir..