Değer temelli pazarlama : şirketinizi büyütmek ve hissedar değeri yaratmak için pazarlama stratejileri = Value-based marketing : marketing straegies for corparate growth and shareholder value /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Doyle, Peter
Other Authors: Barış, Gülfidan.
Format: Kitap
Language:Turkish
Published: İstanbul : MediaCat, 2004.
Edition:2.bs.
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 01078nam a2200277 4500
008 060215c2004 tur 00110 tur
082 |a 658.8/Doy/754/2004 
020 |a 9756347015 
100 |a Doyle, Peter 
245 |a Değer temelli pazarlama : şirketinizi büyütmek ve hissedar değeri yaratmak için pazarlama stratejileri =  |b Value-based marketing : marketing straegies for corparate growth and shareholder value /  |c P.Doyle ; çev. G.Barış. 
250 |a 2.bs. 
260 |a İstanbul :  |b MediaCat,  |c 2004. 
300 |a 629 p. 
650 |a Marketing  |x Management. 
650 |a New products. 
650 |a Product management. 
650 |a Corporations  |x Valuation. 
650 |a Pazarlama  |x Yönetim. 
650 |a Yeni ürünler. 
650 |a Ürün yönetimi. 
650 |a Şirket  |x Değerler. 
700 |a Barış, Gülfidan. 
740 |a Value-based marketing : marketing strategies for corporate growrh andshareholder value. 
740 |a Şirketinizi büyütmek ve hissedar değeri yaratmak için pazarlama stratejileri. 
999 |c 2490  |d 2490 
952 1 |c 3  |y K